Centrum obsługi klienta

Dokładamy wszelkich starań aby zakupy w meblita.pl zwyczajnie należały do przyjemnych. Poniżej wszystkie materiały, które pomogą Ci w realizacji zakupów. Pamiętaj, jeśli masz pytania jesteśmy tutaj dla Ciebie.

Trzy wartości, którymi
się kierujemy w meblita.pl

1

Rodzina

Oferujemy meble, które są odpowiedzią na potrzeby Twojej rodziny.

2

Nowoczesność

Stawiamy na współczesny design oraz funkcjonalność, zgodnie z trendami i Twoimi preferencjami.

3

Zaradność

Wierzymy w wielofunkcyjne rozwiązania SMART, dostosowujące się do rytmu życia, na co dzień i na lata.

Masz pytania?
Poznaj nasz F.A.Q

  1. Dodaj produkty do koszyka
  2. Wprowadź swoje dane oraz adres dostawy
  3. Opłać zamówienie

Gotowe! Oczekuj na informacje o terminie dostawy.Jeśli potrzebujesz pomocy albo masz pytania, skontaktuj się z nami social media albo infolinię.

Faktura Vat jest generowana automatycznie do każdego zamówienia i wysyłana na adres email do dwóch dni po dostarczeniu dostawy. NIP firmy można podać w profilu konta.
  • Przelew internetowy
  • Karta debetowa / kredytowa
  • Blik
  • Przelew tradycyjny - bankowy lub pocztowy
  • Płatność w systemie ratalnym
  • Gotówka za pobraniem
Tak, należy wybrać płatność Przelewy 24 a następnie na osobnej zakładce: raty
To zależy wyłącznie od rodzaju wybranego przez Ciebie produktu. Koszty dostawy znajdziesz na podstronach konkretnych produktów, a w przypadku zamówienia wielu produktów koszt wyliczany jest indywidualnie.
Zamawiając na meblita.pl gwarantujemy Ci bezproblemowy transport realizowany przez naszego solidnego partnera z kilkunastoletnim doświadczeniem. Kwestia pomocy przy wniesieniu mebli to indywidualna sprawa pomiędzy Tobą a kierowcą – z reguły wiemy, iż można się z nim dogadać :) Montaż mebli pozostawiamy Tobie :)
Na podstronie produktu znajdziesz szczegółowy opis, czy konkretny produkt wymaga montażu.
Instrukcje montażu są dołączane do przesyłki.
  1. Skontaktuj się z nami przez email [email protected] albo wypełnij formularz kontaktowy na naszej stronie w zakładce kontakt,
  2. W treści wiadomości napisz numer zamówienia, opisz problem i prześlij zdjęcie defektu. Określ też, na jakiej formie rekompensaty Ci zależy - naprawa produktu, wymiana czy zwrot kosztów.
Wyszukaj w swojej skrzynce mailowej historię wiadomości od meblita.pl albo zaloguj się na naszej stronie. Tam znajdziesz szczegółową historię swoich zamówień.
Zwrotu można dokonać na 2 sposoby - powołując się na gwarancję lub rękojmię. Czas gwarancji zależy od producenta mebli. Wszystkie informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej danego produktu. Druga opcja to rękojmia - czyli zwrot obejmujący wady fizyczne (niezgodność z umową) lub prawne towaru. Okres rękojmi obejmuje 24 miesiące od daty otrzymania produktu.
Staramy się dokonywać reklamacji możliwie jak najszybciej. Jednak czas ich realizacji różni się w zależności od preferowanego sposobu rekompensaty i rodzaju reklamowanego produktu. O wszystkich postępach procesu będziemy Cię informować mailowo.
Reklamacja z tytułu rękojmi - maximum 14 dni kalendarzowych. Reklamacja na podstawie gwarancji - w zależności od danego produktu. Szczegóły znajdziesz w karcie gwarancyjnej.

Masz więcej pytań?

Infolinia czynna:
10.00 - 16.00 Pn. -Pt.

Wszystko inne co może być pomocne

meblita

Zadowoleni
klienci

średnia ocen
5.0

Przykładamy jak najwięcej uwagi do zadowolenia naszych klientów. Doradzamy im, informujemy o dostępności u producentów, pomagamy wybrać dodatkowe elementy. Do każdego zakupu podchodzimy personalnie starając się o to, aby doświadczenie zakupowe było zawsze pozytywne. Odpisujemy na wszystkie wiadomości, odpowiadamy zawsze na telefony. Nasi klienci nie pozostają nam dłużni - dlatego mamy tak wysoką ocenę na Trusted Shops.

meblita

Tylko polscy
producenci

Dobre,
bo polskie!

Polskie meble z powodzeniem podbijają cały świat! Są trwałe, są solidne, bardzo dobrze wykonane. Nie mamy żadnych powodów do wstydu - dlatego chętnie sięgamy po różnorodnych producentów z całej Polski. Nie mamy w swojej ofercie żadnych mebli zagranicznych producentów, chociaż wielu z nich ma swoje kolekcje bazując właśnie na polskich producentach. Więc może hasło Dobre, bo polskie jest często nadużywane, ale w przypadku mebli - w pełni zasadne.

meblita

Ceny zawsze
niższe

Jesteśmy
najtańsi!

Od lat współpracujemy z wieloma producentami mebli w Polsce. Dzięki temu mamy jedne z lepszych cen. Praktycznie wszystkie produkty mamy taniej dla naszych klientów niż większość innych sklepów. Wiemy, że zakup nowych mebli to często spory wydatek, dlatego robimy co tylko możemy, żeby w przypadku zakupów u nas ceny były zawsze konkurencyjne.