Witryna Toledo
M0044BI
599,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 569,00 zł
Koszt dostawy (1 szt.):
100zł
Witryna Toledo - mebel w skandynawskim stylu.
Witryna Toledo to nowoczesny mebel, nawiązujący swoją konstrukcją do stylu skandynawskiego. Witryna jest zbudowana z trwałych i wytrzymałych materiałów, dzięki czemu posłuży nam w domu na długo. Jest funkcjonalna, posiada dobrze dostosowane przestrzenie do przechowywania zastawy stołowej, kieliszków bądź innych naczyń.
Mebel z powodzeniem możemy wykorzystać do przechowywania książek oraz elementów dekoracyjnych.
Do witryny warto dobrać inne meble z serii Toledo.
Materiał frontu: Płyta meblowa, szkło
Materiał korpusu: Płyta meblowa
Obrzeże frontu: ABS/PCV
Obrzeże korpusu: ABS/PCV
Szerokość (cm) 50.5
Uchwyty Z tworzywa sztucznego
Witryna Pojedyncza
Wybarwienie frontu Dąb Artisan
Wybarwienie korpusu Dąb Artisan / Czarny
Wykonanie nóżek Z tworzywa sztucznego
Wysokość (cm) 200
Ilość drzwi 1
Głębokość / Długość (cm) 40 Typ stojąca
Rodzaj witryny witryna stojąca
* Meble zapakowane są w paczki wraz z instrukcją do samodzielnego montażu.
* Zdjęcia aranżacyjne mają jedynie charakter poglądowy.
Szerokość: | 505 mm |
---|---|
Wysokość: | 2000 mm |
Długość: | 400 mm |
Kolor: | Dąb Artisan/Czarny |
Liczba drzwi: | 1 |
Sposób otwierania: | Uchwyty |
Wykończenie: | Mat |
Koszt dostawy (jedna szt.):
100zł
Dostawy realizujemy na terenie całej Polski. Termin realizacji zamówienia wynosi 48h.
Dostawy realizujemy na terenie całej Polski. Termin realizacji zamówienia wynosi 48h.
Akceptowane formy płatności:
- Przelewy 24
- BLIK
- eRaty
- Przelew tradycyjny
- Gotówka za pobraniem
WARUNKI GWARANCJI
- Termin gwarancji wynosi 24 miesiące.
- Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu towaru (data z paragonu / faktury).
- Gwarancja obejmuje ukryte wady towaru ujawnione w czasie jego eksploatacji, których Kupujący nie mógł zauważyć przy odbiorze.
- Warunkiem rozpatrzenia reklamacji dotyczącej widocznej wady jest zgłoszenie jej przed przystąpieniem do montażu. W przypadku zamontowania towaru wszystkie roszczenia zostaną przez Producenta uznane za bezzasadne.
- Gwarancją objęte są towary, które zostały zamontowane zgodnie z przeznaczeniem i na zasadach opisanych w instrukcji montażu, stanowiącej integralną część Karty Gwarancyjnej.
- Reklamację należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem Sprzedawcy do Producenta. Reklamacja powinna zawierać dokładną nazwę towaru, opis zgłaszanej wady, datę zakupienia towaru oraz datę zauważenia zgłoszonej wady. O przyjęciu reklamacji bądź też o uznaniu jej za nieuzasadnioną, Producent powiadomi Kupującego w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji udzielając odpowiedzi w formie pisemnej.
- Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest posiadanie przez kupującego dokumentu zakupu mebli oraz podpisaną kartą gwarancyjną w której to kupujący akceptuje warunki gwarancji.
- Widoczne zastrzeżenia jakościowe należy zgłaszać przed upływem 30 dni od daty zakupu, a bezwzględnie przed przystąpieniem do montażu. Zainstalowanie akcesoriów jest traktowane jako rozpoczęcie montażu towaru. Montaż towaru posiadającego widoczne wady jakościowe powoduje utratę uprawnień z tytułu gwarancji.
- Wady jawne Kupujący zobowiązany jest zgłosić przy odbiorze towaru pod rygorem utraty uprawnień z tytułu gwarancji.
- Za wady jawne uważa się w szczególności niezgodności ilościowe, wymiarowe, funkcji oraz uszkodzenia mechaniczne, pęknięcia, rysy, które Kupujący przy zachowaniu należytej ostrożności powinien zauważyć podczas odbioru towaru.
- Wady ukryte powinny być zgłaszane w ciągu 7 dni od daty jej ujawnienia.
- Producent odpowiada wyłącznie za wady w sprzedanych meblach. Producent nie odpowiada za uszkodzenia mienia będące ich następstwem nawet jeśli były używane zgodnie z przeznaczeniem i w odpowiednich warunkach.
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikającego z niezgodności towaru z umową.
- W okresie gwarancji producent zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy wadliwego towaru.
- W przypadku stwierdzenia przez uprawnionego przedstawiciela Producenta, że wady są niemożliwe do naprawy Kupujący ma prawo do wymiany towaru na nowy lub zwrot ceny pod warunkiem zwrotu wadliwego towaru.
- Producent nie ma obowiązku dostarczenia kupującemu mebla zamiennego na czas naprawy.
- Odpowiedzialność Producenta z tytułu Wad nie może przekroczyć ceny towaru.
- Kupujący nie będący konsumentem w myśl przepisów kodeksu cywilnego, zobowiązany jest w przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego do zwrotu kosztów związanych z rozpatrzeniem reklamacji, w szczególności kosztów przesyłki towarów do i od Producenta.
- Gwarancja nie obejmuje:
- wystąpienia uszkodzeń mechanicznych (zarysowania, otarcia),
- uszkodzeń mechanicznych niestwierdzonych przy odbiorze, a mogących wystąpić w wyniku nieprawidłowego transportu, przechowywania, montażu bądź użytkowania,
- uszkodzenia okleiny z przyczyn niezależnych od Producenta (np. użycie niewłaściwych środków do mycia, itp.),
- uszkodzenia okleiny powstałe w wyniku oklejania towaru taśmami zabezpieczającymi np. taśmami malarskimi,
- nieprawidłowego montażu i niewłaściwego użytkowania,
- przebarwień, odkształceń, uszkodzeń elementów i podzespołów powstałych na skutek pęcznienia materiału, spowodowanych nadmierną wilgotnością powietrza w pomieszczeniu
- naturalnego zużycia eksploatacyjnego towaru,
- wad powstałych wskutek niedbałości Kupującego lub jego niewiedzy.
- różnic w odcieniach lub usłojeniu laminatu użytego do produkcji.
- Gwarancja wygasa w przypadku: zakupu towarów niepełnowartościowych, uszkodzeń powstałych na skutek zdarzeń losowych i klęsk żywiołowych, dokonania jakichkolwiek przeróbek w towarze, dokonania jakichkolwiek zmian konstrukcyjnych towaru.
ZASADY UŻYTKOWANIA MEBLI
- Meble należy użytkować zgodnie z ich konstrukcją i przeznaczeniem w pomieszczeniach suchych , zamkniętych i zabezpieczonych przed szkodliwym wpływem warunków atmosferycznych w tym działaniem promieni słonecznych.
- Temperatura powietrza powinna mieścić się w zakresie +15 do + 30 stopni Celsjusza, a wilgotność względna 40-70 %.
- Mebli nie należy ustawiać w odległości mniejszej niż jeden metr od czynnych grzejników i innych czynnych źródeł ciepła.
- Miejsce montażu mebli w miarę możliwości powinno odbywać się jak najbliżej miejsca stałego użytkowania.
- Wymagane jest równe ustawienie (wypoziomowanie) mebli.
- Maksymalny dopuszczalny nacisk na półkę jest ujęty w instrukcji montażu.
- W trakcie użytkowania mebli, w razie potrzeby należy sprawdzić stan połączeń mimośrodowych oraz konfirmantów.
ZASADY KONSERWACJI MEBLI
Meble należy czyścić następująco:- powierzchnie połyskujące suchą, miękką tkaniną
- powierzchnie matowe można odkurzać za pomocą miękkiej końcówki
- powierzchnie mebli z laminatu można wycierać wilgotną tkaniną a następnie niezwłocznie wysuszyć przez wytarcie miękką, suchą tkaniną
- przy zastosowaniu środków chemicznych do czyszczenia mebli przestrzegać zasad stosowania umieszczonych na opakowaniu
- zawiasy i prowadnice rolkowe należy konserwować pastą silikonową lub wazeliną techniczną
- okresowo regulować ustawienia części ruchomych
Już jestem klientem!
Zaloguj się lub zarejestruj przez...
Opinie dodawane w sklepie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy używali lub nabyli dany produkt.