Stół Amarante, blat dąb artisan
M0224TR.4
699,00 zł
Koszt dostawy (1 szt.):
100zł
Stół Amarante – wyjątkowo piękny i nowoczesny.
Piękny stół jest zawsze ozdobą domu oraz centralny miejscem rodzinnych spotkań. Jeśli poszukujesz dużego stołu, to właśnie ten jest dla Ciebie. Dzięki różnorodnej kolorystyce blatu, możesz wybrać ten, który najlepiej będzie pasował do aranżacji Twojego wnętrza.
Konstrukcja inspirowana stylem industrialnym w połączeniu z wyrazistym designem sprawiają, że stół wpisuje się w aktualnie panujące trendy oraz nada niepowtarzalnego klimatu podczas spotkań w gronie najbliższych.
Stół stanowi element uzupełniający aranżacje salonu, kuchni lub jadalni.
Wykonanie:
Nogi metalowe, malowane proszkowo w kolorze czarnym
Profil w rozmiarze 80mm x 40mm
Blat o grubości 28mm w rozmiarze 138 cm * 67 cm
Możliwość ustawienia nóg w dowolnej odległości, blat nie jest naznaczony pod katem otworów montażowych
Nie ma możlwości modyfikacji wymiarów
Nie ma funkcji rozkładania
* Meble zapakowane są w paczki wraz z instrukcją do samodzielnego montażu.
* Zdjęcia aranżacyjne mają jedynie charakter poglądowy.
Szerokość: | 670 mm |
---|---|
Wysokość: | 750 mm |
Długość: | 1380 mm |
Kolor: | Dąb Artisan |
Rozkładany: | Nie |
Rozmiar blatu: | 138x67, 138x90, 185x67, 185x90 |
Styl: | Industrialny |
Wykonanie podstawy: | Metal |
Koszt dostawy (jedna szt.):
100zł
Dostawy realizujemy na terenie całej Polski. Termin realizacji zamówienia wynosi 48h.
Dostawy realizujemy na terenie całej Polski. Termin realizacji zamówienia wynosi 48h.
Akceptowane formy płatności:
- Przelewy 24
- BLIK
- eRaty
- Przelew tradycyjny
- Gotówka za pobraniem
WARUNKI GWARANCJI
- Termin gwarancji wynosi 24 miesiące.
- Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu towaru (data z paragonu / faktury).
- Gwarancja obejmuje ukryte wady towaru ujawnione w czasie jego eksploatacji, których Kupujący nie mógł zauważyć przy odbiorze.
- Warunkiem rozpatrzenia reklamacji dotyczącej widocznej wady jest zgłoszenie jej przed przystąpieniem do montażu. W przypadku zamontowania towaru wszystkie roszczenia zostaną przez Producenta uznane za bezzasadne.
- Gwarancją objęte są towary, które zostały zamontowane zgodnie z przeznaczeniem i na zasadach opisanych w instrukcji montażu, stanowiącej integralną część Karty Gwarancyjnej.
- Reklamację należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem Sprzedawcy do Producenta. Reklamacja powinna zawierać dokładną nazwę towaru, opis zgłaszanej wady, datę zakupienia towaru oraz datę zauważenia zgłoszonej wady. O przyjęciu reklamacji bądź też o uznaniu jej za nieuzasadnioną, Producent powiadomi Kupującego w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji udzielając odpowiedzi w formie pisemnej.
- Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest posiadanie przez kupującego dokumentu zakupu mebli oraz podpisaną kartą gwarancyjną w której to kupujący akceptuje warunki gwarancji.
- Widoczne zastrzeżenia jakościowe należy zgłaszać przed upływem 30 dni od daty zakupu, a bezwzględnie przed przystąpieniem do montażu. Zainstalowanie akcesoriów jest traktowane jako rozpoczęcie montażu towaru. Montaż towaru posiadającego widoczne wady jakościowe powoduje utratę uprawnień z tytułu gwarancji.
- Wady jawne Kupujący zobowiązany jest zgłosić przy odbiorze towaru pod rygorem utraty uprawnień z tytułu gwarancji.
- Za wady jawne uważa się w szczególności niezgodności ilościowe, wymiarowe, funkcji oraz uszkodzenia mechaniczne, pęknięcia, rysy, które Kupujący przy zachowaniu należytej ostrożności powinien zauważyć podczas odbioru towaru.
- Wady ukryte powinny być zgłaszane w ciągu 7 dni od daty jej ujawnienia.
- Producent odpowiada wyłącznie za wady w sprzedanych meblach. Producent nie odpowiada za uszkodzenia mienia będące ich następstwem nawet jeśli były używane zgodnie z przeznaczeniem i w odpowiednich warunkach.
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikającego z niezgodności towaru z umową.
- W okresie gwarancji producent zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy wadliwego towaru.
- W przypadku stwierdzenia przez uprawnionego przedstawiciela Producenta, że wady są niemożliwe do naprawy Kupujący ma prawo do wymiany towaru na nowy lub zwrot ceny pod warunkiem zwrotu wadliwego towaru.
- Producent nie ma obowiązku dostarczenia kupującemu mebla zamiennego na czas naprawy.
- Odpowiedzialność Producenta z tytułu Wad nie może przekroczyć ceny towaru.
- Kupujący nie będący konsumentem w myśl przepisów kodeksu cywilnego, zobowiązany jest w przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego do zwrotu kosztów związanych z rozpatrzeniem reklamacji, w szczególności kosztów przesyłki towarów do i od Producenta.
- Gwarancja nie obejmuje:
- wystąpienia uszkodzeń mechanicznych (zarysowania, otarcia),
- uszkodzeń mechanicznych niestwierdzonych przy odbiorze, a mogących wystąpić w wyniku nieprawidłowego transportu, przechowywania, montażu bądź użytkowania,
- uszkodzenia okleiny z przyczyn niezależnych od Producenta (np. użycie niewłaściwych środków do mycia, itp.),
- uszkodzenia okleiny powstałe w wyniku oklejania towaru taśmami zabezpieczającymi np. taśmami malarskimi,
- nieprawidłowego montażu i niewłaściwego użytkowania,
- przebarwień, odkształceń, uszkodzeń elementów i podzespołów powstałych na skutek pęcznienia materiału, spowodowanych nadmierną wilgotnością powietrza w pomieszczeniu
- naturalnego zużycia eksploatacyjnego towaru,
- wad powstałych wskutek niedbałości Kupującego lub jego niewiedzy.
- różnic w odcieniach lub usłojeniu laminatu użytego do produkcji.
- Gwarancja wygasa w przypadku: zakupu towarów niepełnowartościowych, uszkodzeń powstałych na skutek zdarzeń losowych i klęsk żywiołowych, dokonania jakichkolwiek przeróbek w towarze, dokonania jakichkolwiek zmian konstrukcyjnych towaru.
ZASADY UŻYTKOWANIA MEBLI
- Meble należy użytkować zgodnie z ich konstrukcją i przeznaczeniem w pomieszczeniach suchych , zamkniętych i zabezpieczonych przed szkodliwym wpływem warunków atmosferycznych w tym działaniem promieni słonecznych.
- Temperatura powietrza powinna mieścić się w zakresie +15 do + 30 stopni Celsjusza, a wilgotność względna 40-70 %.
- Mebli nie należy ustawiać w odległości mniejszej niż jeden metr od czynnych grzejników i innych czynnych źródeł ciepła.
- Miejsce montażu mebli w miarę możliwości powinno odbywać się jak najbliżej miejsca stałego użytkowania.
- Wymagane jest równe ustawienie (wypoziomowanie) mebli.
- Maksymalny dopuszczalny nacisk na półkę jest ujęty w instrukcji montażu.
- W trakcie użytkowania mebli, w razie potrzeby należy sprawdzić stan połączeń mimośrodowych oraz konfirmantów.
ZASADY KONSERWACJI MEBLI
Meble należy czyścić następująco:- powierzchnie połyskujące suchą, miękką tkaniną
- powierzchnie matowe można odkurzać za pomocą miękkiej końcówki
- powierzchnie mebli z laminatu można wycierać wilgotną tkaniną a następnie niezwłocznie wysuszyć przez wytarcie miękką, suchą tkaniną
- przy zastosowaniu środków chemicznych do czyszczenia mebli przestrzegać zasad stosowania umieszczonych na opakowaniu
- zawiasy i prowadnice rolkowe należy konserwować pastą silikonową lub wazeliną techniczną
- okresowo regulować ustawienia części ruchomych
Już jestem klientem!
Zaloguj się lub zarejestruj przez...
Opinie dodawane w sklepie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy używali lub nabyli dany produkt.