Design Balance Small

M1031SE.2

339,00 zł

399,00 zł (oszczędność 15.04%) Najniższa cena z 30 dni: 339,00 zł
Kolor:

Darmowa wysyłka

Koszt dostawy (1 szt.): za darmo!

Sprawdź dostępne raty! AliorBank MBank

Nasz wyjątkowy stół, który w sobie łączy solidność, elegancję i funkcjonalność. Przede wszystkim od nas, z Meblity więc tworzony oraz projektowany w Polsce. Kładziemy nacisk na jakość wykonania kontrolując każdy etap produkcji. Przekłada się to na wyjątkową trwałość konstrukcji. Solidne nogi, odpowiednio gruby blat, solidne mocnowanie całości zapewni trwałość przez lata. 
Blaty naszych stołów wykonane są z wytrzymałej płyty meblowej, co sprawia, że są odporne na uszkodzenia mechaniczne i odkształcenia. Dodatkowo, obrzeże blatów z ABS pełni funkcję ochronną, chroniąc stół przed działaniem wilgoci i codziennym zużyciem.     
Nasze stoły wyróżnia także nowoczesne wzornictwo. Proste, minimalistyczne linie są uniwersalne i pasują zarówno do tradycyjnych, jak i nowoczesnych wnętrz. Dzięki temu możesz stworzyć harmonijną przestrzeń, która będzie zachwycać gości i czynić Twoje wnętrze wyjątkowym.    
Wybierając nasze stoły, wybierasz nie tylko solidność, ale również styl, który sprawi, że Twoje spotkania rodzinne i przyjacielskie nabiorą niepowtarzalnego uroku.


* Meble zapakowane są w paczki, do samodzielnego montażu.
* Zdjęcia aranżacyjne mają jedynie charakter poglądowy.

Szerokość: 600 mm
Wysokość: 380 mm
Długość: 600 mm
Koszt dostawy (jedna szt.): za darmo!

Dostawy realizujemy na terenie całej Polski. Termin realizacji zamówienia wynosi 48h.

Akceptowane formy płatności:

  • Przelewy 24
  • BLIK
  • eRaty
  • Przelew tradycyjny
  • Gotówka za pobraniem

WARUNKI GWARANCJI

  1. Termin gwarancji wynosi 24 miesiące.
  2. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu towaru (data z paragonu / faktury).
  3. Gwarancja obejmuje ukryte wady towaru ujawnione w czasie jego eksploatacji, których Kupujący nie mógł zauważyć przy odbiorze.
  4. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji dotyczącej widocznej wady jest zgłoszenie jej przed przystąpieniem do montażu. W przypadku zamontowania towaru wszystkie roszczenia zostaną przez Producenta uznane za bezzasadne.
  5. Gwarancją objęte są towary, które zostały zamontowane zgodnie z przeznaczeniem i na zasadach opisanych w instrukcji montażu, stanowiącej integralną część Karty Gwarancyjnej.
  6. Reklamację należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem Sprzedawcy do Producenta. Reklamacja powinna zawierać dokładną nazwę towaru, opis zgłaszanej wady, datę zakupienia towaru oraz datę zauważenia zgłoszonej wady. O przyjęciu reklamacji bądź też o uznaniu jej za nieuzasadnioną, Producent powiadomi Kupującego w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji udzielając odpowiedzi w formie pisemnej.
  7. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest posiadanie przez kupującego dokumentu zakupu mebli oraz podpisaną kartą gwarancyjną w której to kupujący akceptuje warunki gwarancji.
  8. Widoczne zastrzeżenia jakościowe należy zgłaszać przed upływem 30 dni od daty zakupu, a bezwzględnie przed przystąpieniem do montażu. Zainstalowanie akcesoriów jest traktowane jako rozpoczęcie montażu towaru. Montaż towaru posiadającego widoczne wady jakościowe powoduje utratę uprawnień z tytułu gwarancji.
  9. Wady jawne Kupujący zobowiązany jest zgłosić przy odbiorze towaru pod rygorem utraty uprawnień z tytułu gwarancji.
  10. Za wady jawne uważa się w szczególności niezgodności ilościowe, wymiarowe, funkcji oraz uszkodzenia mechaniczne, pęknięcia, rysy, które Kupujący przy zachowaniu należytej ostrożności powinien zauważyć podczas odbioru towaru.
  11. Wady ukryte powinny być zgłaszane w ciągu 7 dni od daty jej ujawnienia.
  12. Producent odpowiada wyłącznie za wady w sprzedanych meblach. Producent nie odpowiada za uszkodzenia mienia będące ich następstwem nawet jeśli były używane zgodnie z przeznaczeniem i w odpowiednich warunkach.
  13. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikającego z niezgodności towaru z umową.
  14. W okresie gwarancji producent zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy wadliwego towaru.
  15. W przypadku stwierdzenia przez uprawnionego przedstawiciela Producenta, że wady są niemożliwe do naprawy Kupujący ma prawo do wymiany towaru na nowy lub zwrot ceny pod warunkiem zwrotu wadliwego towaru.
  16. Producent nie ma obowiązku dostarczenia kupującemu mebla zamiennego na czas naprawy.
  17. Odpowiedzialność Producenta z tytułu Wad nie może przekroczyć ceny towaru.
  18. Kupujący nie będący konsumentem w myśl przepisów kodeksu cywilnego, zobowiązany jest w przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego do zwrotu kosztów związanych z rozpatrzeniem reklamacji, w szczególności kosztów przesyłki towarów do i od Producenta.
  19. Gwarancja nie obejmuje:
    • wystąpienia uszkodzeń mechanicznych (zarysowania, otarcia),
    • uszkodzeń mechanicznych niestwierdzonych przy odbiorze, a mogących wystąpić w wyniku nieprawidłowego transportu, przechowywania, montażu bądź użytkowania,
    • uszkodzenia okleiny z przyczyn niezależnych od Producenta (np. użycie niewłaściwych środków do mycia, itp.),
    • uszkodzenia okleiny powstałe w wyniku oklejania towaru taśmami zabezpieczającymi np. taśmami malarskimi,
    • nieprawidłowego montażu i niewłaściwego użytkowania,
    • przebarwień, odkształceń, uszkodzeń elementów i podzespołów powstałych na skutek pęcznienia materiału, spowodowanych nadmierną wilgotnością powietrza w pomieszczeniu
    • naturalnego zużycia eksploatacyjnego towaru,
    • wad powstałych wskutek niedbałości Kupującego lub jego niewiedzy.
    • różnic w odcieniach lub usłojeniu laminatu użytego do produkcji.
  20. Gwarancja wygasa w przypadku: zakupu towarów niepełnowartościowych, uszkodzeń powstałych na skutek zdarzeń losowych i klęsk żywiołowych, dokonania jakichkolwiek przeróbek w towarze, dokonania jakichkolwiek zmian konstrukcyjnych towaru.

ZASADY UŻYTKOWANIA MEBLI

  1. Meble należy użytkować zgodnie z ich konstrukcją i przeznaczeniem w pomieszczeniach suchych , zamkniętych i zabezpieczonych przed szkodliwym wpływem warunków atmosferycznych w tym działaniem promieni słonecznych.
  2. Temperatura powietrza powinna mieścić się w zakresie +15 do + 30 stopni Celsjusza, a wilgotność względna 40-70 %.
  3. Mebli nie należy ustawiać w odległości mniejszej niż jeden metr od czynnych grzejników i innych czynnych źródeł ciepła.
  4. Miejsce montażu mebli w miarę możliwości powinno odbywać się jak najbliżej miejsca stałego użytkowania.
  5. Wymagane jest równe ustawienie (wypoziomowanie) mebli.
  6. Maksymalny dopuszczalny nacisk na półkę jest ujęty w instrukcji montażu.
  7. W trakcie użytkowania mebli, w razie potrzeby należy sprawdzić stan połączeń mimośrodowych oraz konfirmantów.

ZASADY KONSERWACJI MEBLI

Meble należy czyścić następująco:
  • powierzchnie połyskujące suchą, miękką tkaniną
  • powierzchnie matowe można odkurzać za pomocą miękkiej końcówki
  • powierzchnie mebli z laminatu można wycierać wilgotną tkaniną a następnie niezwłocznie wysuszyć przez wytarcie miękką, suchą tkaniną
  • przy zastosowaniu środków chemicznych do czyszczenia mebli przestrzegać zasad stosowania umieszczonych na opakowaniu
  • zawiasy i prowadnice rolkowe należy konserwować pastą silikonową lub wazeliną techniczną
  • okresowo regulować ustawienia części ruchomych
Producent nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powłok lakierniczych i laminowanych spowodowanych użyciem środków chemicznych. Dopuszcza się stosowanie środków czyszczących dostępnych w handlu, pod warunkiem ich wcześniejszego sprawdzenia na powłokach lakierowanych i laminowanych w miejscach niewidocznych.

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.

Opinie dodawane w sklepie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy używali lub nabyli dany produkt.




meblita

Zadowoleni
klienci

średnia ocen
5.0

zobacz
meblita

Tylko polscy
producenci

Dobre,
bo polskie!

zobacz
meblita

Ceny zawsze
niższe

Jesteśmy
najtańsi!

zobacz